מכתבי תודה והמלצות

לקוחות מספרים

Kobi Karmona
2023-04-03
מרפאת שיניים ברמה גבוהה מאוד מחירים הוגנים שירות מעולה והכי חשוב רופאים עם חוש הומור שמשכיח כל כאב. ממליץ בחום
רויטל אורן
2023-04-03
טל שיפר הרופא הכי תותח שהכרתי באתי עם כאבים חזקים קיבל אותי במיידי השרות הכי טוב שקיבלתי ממליצה מאוד מאוד ❤️ ברור שאחזור שוב רק אליו .
Shiferit Shiferit
2023-03-20
טל היקר, גאה לראות את כל התגובות המפרגנות. יודעת כמה אתה משקיע במטופלים שלך, במכשור הכי חדיש, תמיד במקצועיות, עם חיוך, ידע רב ורצון לעזור לכולם. כיף לראות שאנשים מעריכים זאת, באמת שאין רופאים כמוך!!
Roni Alter
2023-02-14
שירות מעולה מקצועיות ונתינה אין סופית, תודה לכם משפחת שיפר היקרה
דודי
2023-02-02
עברתי בחיי כמה וכמה רופאי שיניים עד שהגעתי לדר' שיפר דרך המלצה וגיליתי מקצוען אמיתי!! טיפול ברמה בגבוהה ביותר, וגיליתי אצל הדר׳ שניתן לקבל טיפול גם ללא כאבים, משהו שלא הכרתי קודם. האוירה כל כך נעימה, המון חיוכים ובעיקר בעיקר, אמינות ממדרגה ראשונה!
hana rubin
2022-10-18
מרפאת ד״ר שיפר טל ואבא שלו, רופאים מקצועיים אדיבים, עונים על השאלות עם המון סבלנות. מרפאה חדשנית עם מעבדה צמודה. אף פעם לא חשבתי שאלך בשמחה לרופא שיניים. מחירים הוגנים, כן ירבו רופאים כמוכם.
חגית מינצר
2022-10-02
מאוד מרוצה עונה על שאלות תמיד, סבלני, מקצועי מספר 1, כל החיים פחדתי מהרופא שיניים וכרגע אני הולכת בכייףף לטל שלנו😁
Homebuyers Awards
2020-12-05
👏

לחיוך חדש ונוצץ, מלאו את הפרטים הבאים:

oie_QyDQ5GwqZD7j

יכול להיות שפספסתם את זה.

אנחנו מתגאים בזה שהסטנדרט שלנו הכי גבוה שיש, ושאנחנו מצליחים לשמור על מחירים הוגנים בשביל המטופלים שלנו.

לא משנה למה הגעתם לפה - ציפויים, השתלות, כתרים או כל טיפול שיניים אחר - אצלנו כנראה תקבלו יותר ובפחות כסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות: