טיפולי שורש

אמרו לכם שאתם צריכים טיפול שורש ושמעתם שזה כואב?
חדשות טובות, זה לא חייב להיות יותר כואב מאשר סתימה!

טיפולי שורש

אמרו לכם שאתם צריכים טיפול שורש ושמעתם שזה כואב?
חדשות טובות, זה לא חייב להיות יותר כואב מאשר סתימה!

מה עושים בטיפול שורש?

זהו טיפול שיניים "עמוק" בו אנחנו מגיעים לשורש השן. הטיפול מתבצע במצבים שיש זיהום עמוק של השן ונדרש טיפול מקיף על מנת לשמר את השן.
טיפול זה נחשב טיפול כואב, מכיוון שאזור שורש השן עשיר בתאי עצב.

מה צריך לעשות כדי שזה לא יכאב?

רוב טיפולי השורש יכולים להימנע מבעוד מועד, על ידי בדיקה מקיפה ויזואלית ורנטגנית.
במידה ויש טיפול שורש, מומלץ לא לטפל בזמן כאבים וקודם כל להרגיע את המקום ורק לאחר מכן לטפל, לנו יש את הכלים והשיטות להרגיע במהירות כאבים עזים ואז לקבוע תור מסודר לאחר תקופה שבה הכאב נדם.
הרופא המנוסה שמשדר רוגע יכול לעזור מאוד להמנע מלחץ נפשי מלפני הטיפול וכבר להסיר חששות במענה על שאלות.
ברגע שאנו מטפלים בשן לפי הפרוטוקול של ד"ר שיפר, אנו נמנעים מכאבים מיותרים.

דר טל שיפר רופא שיניים מומחה (7)

איך מתבצע טיפול שורש?

בטיפול שורש הרופא חודר עד לבסיס השן ומנקה ומנקז את הזיהום שנוצר. בעת הצורך נעשה שחזור למבנה השן ומוסיפים כתר על מנת לשמר את השן הטבעית.

כמה זמן לוקח טיפול שורש?

אורך הטיפול משתנה בהתאם לחומרת המצב. משך הטיפול נע בין 30 דקות עד שעה וחצי.

מה סיכויי ההצלחה של הטיפול?

בפרסומים רפואיים אסור לציין סיכויי הצלחה של טיפולים. יחד עם זאת, אנחנו מתחייבים לשביעות רצון מלאה של המטופל ולוקחים 100% אחריות על כל טיפול שאנחנו עושים. גישה זו באה לידי ביטוי בליווי שתקבלו מאיתנו אחרי הטיפול, באוזן הקשבת וברגישות למצבכם.

למה ממש לא כדאי לדחות טיפול כזה?

טיפול שורש זהו זיהום שמגיע עד לשורש השן וגורם לכאב. לא מומלץ לדחות את ביצוע טיפול השורש, כדי לא להחמיר את הפגיעה בשורש השן ולהעמיק את הזיהום.

טיפולי שורש רופא שיניים בני ברק

מה המחיר של טיפול שורש?

טיפול שורש נע בין 550-1200₪ משתנה בהתאם למספר התעלות ולמיקום השן. צוות המרפאה דואג להישאר בטווח המחירים למטופלים שלנו, גם כשמדובר בחידוש טיפול שורש שמחירו גבוה בהרבה בשאר המרפאות.

חידוש טיפול שורש מתבצע על ידי מספר מועט של רופאים בגלל רמת הקושי שלו. ישנם רופאים שיעדיפו לבצע עקירה והשתלת שן במקום לחדש טיפול שורש על כל מורכבותו.. אולם אנחנו דוגלים בגישה השמרנית הקונבנציונלית, ומעדיפים תמיד לשמר ולהציל שיניים טבעיות.

אנו מודעים למחירים של המומחים במרפאות אחרות ולכן דאגנו להביא רופאים מהשורה הראשונה במחיר הוגן, כדי שתוכלו לקבל את הביטחון בטיפול מקצועי במחירים שפויים.

למה לעשות טיפולי שורש דווקא במרפאה של ד"ר שיפר?

טיפולי שורש עברו שדרוגים רבים במהלך השנים האחרונות. מחקרים רבים מראים על טיב טיפולי השורש בידי הרופא בהשוואה לאורך חיי השן לאחר מכן.
למרפאתנו מגיעים שני רופאים שמתמקצעים רק בטיפולי שורש ולא מבצעים אף טיפול אחר.
רופאים אלו נבדקים בקפידה על כל טיפול שורש ע"י ד"ר שיפר ומחויבים בתוצאות איכות המרפאה.
אנו מאמינים שאי אפשר להיות טובים בהכל ולכן מביאים את מיטב האיכות לכל פרוצדורה על ידי רופא שחי ונושם את המקצוע בתחום הספציפי שלו.

לחיוך חדש ונוצץ, מלאו את הפרטים הבאים:

oie_QyDQ5GwqZD7j

יכול להיות שפספסתם את זה.

אנחנו מתגאים בזה שהסטנדרט שלנו הכי גבוה שיש, ושאנחנו מצליחים לשמור על מחירים הוגנים בשביל המטופלים שלנו.

לא משנה למה הגעתם לפה - ציפויים, השתלות, כתרים או כל טיפול שיניים אחר - אצלנו כנראה תקבלו יותר ובפחות כסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות: