מהי פגישת ייעוץ?

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שמתחילים טיפול

מהי פגישת ייעוץ?

פגישת ייעוץ עם הרופא הינה פגישה העורכת בין 15 ל30 דקות והיא מקנה ערך משמעותי וחשוב עבור המטופל לפני בחירת מרפאת השיניים שבה הוא יבצע טיפול דנטי מסוים, בייחוד באם מדובר בפרויקט (השתלות שיניים, אסתטיקה וכדו').

הפגישה מורכבת מ-3 חלקים מרכזיים:

בשלב הראשון נערוך היכרות אישית

מאחר וטיפול שיניים לרוב מורכב מתהליך שיכול לקחת בין מספר חודשים לשנה, חשוב להכיר את אופי המרפאה, את ההתנהלות בה ואת תכונות הרופא המקצועי שיטפל בך. כמו כן לא פחות חשוב שהרופא יכיר את המטופל, את החששות שלו, את הצרכים והרצונות שלו וידע להתחשב במשתנים שנוגעים אליו אישית (עלות, אסתטיקה, פחד מרופאי שיניים, מחלות רקע וכדו'). שלב זה משמעותי לתחושת הביטחון של המטופל.

בשלב השני נבצע אבחון של המצב הרפואי

נבדוק את מצב הפה של המטופל קלינית ורנטגנית (על ידי צילום CT ו/או פנורמי) ולאחר מכן נסביר למטופל בצורה שקופה וברורה את מצבו הרפואי.

בשלב השלישי נתאים למטופל תכנית טיפול אידיאלית

לאחר ששקלנו יחד את כל אפשרויות הטיפול הרלוונטיות עבורו. בשלב זה ד"ר טל יענה לכם על כל השאלות שלכם, כגון: משך זמן הטיפול, רמת הכאב, עלות הטיפול ואפשרויות תשלום.

ד"ר טל שיפר, מאמין שהמפתח להצלחה הוא תיאום ציפיות מלא בין הרופא למטופל
לפני התחלת הטיפול ולכן הוא מציע למטופל פגישת ייעוץ ללא עלות או התחייבות.

לבדיקת התאמה להשתלות במרפאת ד"ר שיפר השאר פרטים:

הייתי בפגישת ייעוץ וקיבלתי תכניות טיפול שונות לגמרי, עם פערי מחירים משמעותיים, מה עושים?

תופתעו לגלות שלפעמים לאותה אבחנה, רופאים שונים ימליצו על תכנית טיפולים שונה וזאת בהתאם לניסיונם, יכולתם המקצועית והמיכשורים הטכנולוגיים העומדים לרשותם. 

קודם כל חשוב להבין מדוע נובעים הפערים האדירים בין חוות דעת שונות בין רופאים. כמו בכל תחום מתפתח, שיטות הטיפול משתנות ומשתדרגות. ישנם רופאים הדואגים להישאר מעודכנים אקדמית וטכנולוגית ולכן סל הפתרונות שלהם יכלול שיטות טיפול מתקדמות וחדשניות

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לעיתים משנה את עלויות הטיפול. פעמים אחדות מכשור מתקדם מצמצם את זמני העבודה של הרופא ולכן עלות הטיפול יורדת, ובפעמים אחרות, לדוגמא- הדמיות ממוחשבות בענף השתלות השיניים, יכולות לשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה של הטיפול וקליטת השתלים בפה, אולם עלות הטיפול עולה.

כמו כן, כמובן שהחומרים והציוד שהרופא בוחר להשתמש בהם בטיפול, משפיעים על עלות הטיפול. כידוע, ישנם חומרים יקרים יותר ויש יקרים פחות, תלוי באיכות החומר, בתוחלת החיים שלו ובאסתטיקה הנראית בפה. 

 

כהמלצה כללית, כדאי לבחור מרפאה שעוסקת בעיקר בפרויקטים גדולים. זה עשוי להבטיח התמקצעות בתחום מסוים וערנות לחידושים והתפתחויות שיש לסל הפתרונות להציע.

משתנה נוסף שעלול להתערב בהצעות המחיר שתקבלו, הינו המיקום של המרפאה. את אותה התמורה, אתם עלולים לקבל תמורת מחיר שונה במיקומים שונים. למעשה כמו כל דבר בחיים- נדלן, נופש, מסעדות וכדו'. זו בדיוק הסיבה שבחרנו בבני ברק. בזכות המיקום, יש לנו את האפשרות לתת למטופלים שלנו מקסימום איכות ושירות במינימום תשלום.

דבר נוסף שמשפיע על פערי המחירים, זה המעבדה שמרפאת השיניים עובדת איתה. לכל מעבדה יש תמחור משלה, שמשתנה על פי הידע, הניסיון ורמות הגימור הסופיות של העבודות שנשלחות אליה. מכיוון שלמעבדה יש חלק בלתי נפרד מהתוצאה הסופית של החיוך, הסנכרון בין הרופא לטכנאי צריך להיות מדויק ורציף. במרפאה שלנו, פתחנו מעבדת שיניים in-house שעובדת וזמינה רק עבור המטופלים שלנו, כך שזמני הטיפול מתקצרים, התוצאות המתקבלות מדויקות יותר וכמו כן גם העלויות יורדות.

מטופל יקר, אצלנו במרפאה פגישת הייעוץ היא מקצועית לחלוטין, ותערך בשקיפות מלאה אחרי אבחון רציני ומקצועי. היא תאפשר לך לקבל החלטה בהירה ובלב שלם לגבי סוג הטיפול הדרוש ושיטת הטיפול הרצויה.

לחיוך חדש ונוצץ, מלאו את הפרטים הבאים:

oie_QyDQ5GwqZD7j

יכול להיות שפספסתם את זה.

אנחנו מתגאים בזה שהסטנדרט שלנו הכי גבוה שיש, ושאנחנו מצליחים לשמור על מחירים הוגנים בשביל המטופלים שלנו.

לא משנה למה הגעתם לפה - ציפויים, השתלות, כתרים או כל טיפול שיניים אחר - אצלנו כנראה תקבלו יותר ובפחות כסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות: