כתרי חרסינה על בסיס זירוקניה

כל מה שצריכים לדעת לפני שמתחילים בטיפול

כתרי חרסינה זרקוניה

איך לחזור לשיניים לבנות ומושלמות בעלות מראה טבעי ואסתטי?

כתרי חרסינה מתאימים במספר מקרים וצרכים, כמו למשל – בתור טיפול חלופי להלבנת שיניים וכן לצורך סתימת חורים, או טיפול בפגיעות וחבלות על גבי השן.
במהלך החיים שיניים עשויות לעבור חבלה או פגיעה, וכן טיפולים כגון טיפולי שורש, סתימות ועוד. לעתים – כדי לשמור על השן שנותרה יש להשתמש בכתר.
כתרים לשיניים מספקים יכולת הגנה ושמירה על השיניים לאורך זמן רב.
כתרי החרסינה מעניקים לשיניים מראה לבן ומבריק וכן עמידות לאורך זמן. חוזקם של הכתרים גבוה במיוחד והם מתאימים במיוחד לשיניים הקדמיות ומקנים מראה אסתטי בכל פעם שאנו מחייכים.
כיום מלבישים כתרי חרסינה על בסיס של זירקוניה. זירקוניה היא מתכת לבנה וקשה, והיא מהווה תחליף לכתרים המתכתיים בעבר – כתרים שהשאירו פס שחור בבסיס השן מתחת לציפוי החרסינה.

לקבלת הצעת מחיר או לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות, מלאו את הפרטים הבאים:

איך להשיג אסתטיקה ועמידות?

השיניים הקדמיות נראות בכל פעם שאנו מדברים, מחייכים, אוכלים ובכלל כאשר אנו פותחים את הפה, לכן האסתטיקה שלהן חשובה במיוחד והמראה הלבן והבריא מעניק ביטחון למטופל.
השיניים משמשות אותנו ללעיסה ולכן חשוב לוודא כי הכתרים הינם חזקים ועמידים.
כתרי החרסינה על בסיס של זירוקניה כוללים תכונות אלה ואף משתלבים היטב במראה הטבעי של השיניים האחרות.
כתרים מחרסינה מהווים פתרון מוצלח יותר לטווח ארוך לעומת טיפולי הלבנת שיניים. המלצת הרופאים והמומחים היא לבחור בכתרים מחרסינה מאחר ומדובר בחומר נוח לשימוש ועמיד והמאפשר תיקון פגמים, שברים ובעל אורך חיים ארוך במיוחד.
כתרי חרסינה של בסיס של זירוקניה מתאימים הן לשיניים קדמיות והן לשיניים אחוריות.

הלבנת שיניים ד"ר טל שיפר

איך להשיג מראה טבעי לאורך זמן?

טיפולי כתרי חרסינה מספקים מענה הן בריאותי והן אסתטי. שיפור מראה השן באמצעות הכתרים המיוחדים כולל יצירת מראה חלק וטבעי לצד תיקון שיניים הרוסות. הטיפול עצמו הינו פשוט למדי, מדובר בטיפול קצר, לא פולשני וניתן לאחריו לחזור לשגרה מלאה.

הכתרים עצמם נשמרים זמן רב ועלות הטיפול אינה גבוהה ביחס לטיפולים אחרים. לאחר התקנת הכתרים, ההתייחסות לכתר היא כמו לכל שן אחרת כולל צחצוח ושמירה על ניקיון השן. הכתרים אינם סופגים כתמי מזון ושתייה ושומרים על צבעם ועל הגוון המבריק שלהם. התהליך עצמו אינו צפוי לעורר תופעות לוואי כלשהן והוא עובר בצורה מהירה ונוחה.

מהו מהלך הטיפול?

טיפול התקנת הכתר נמשך כחצי שעה והטיפול נמשך מספר מפגשים הכוללים תהליך אבחון מצב השיניים, צילום השיניים, יצירת ובניית מבנה הכתר והתקנתו.
לאחר הטיפול, המטופל יחוש ברגישות קלה אשר חולפת בתוך מספר ימים.
הכתר עצמו נותר יציב, עמיד וחזק ואורך חייו הינו למעלה מעשרים שנה.

דר טל שיפר רופא שיניים מומחה (7)

לקבלת הצעת מחיר או לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות, מלאו את הפרטים הבאים:

מהם היתרונות נוספים בטיפול?

כתרי זירקוניה מאפשרים תיקון של השן וחיזוקה.
הכתר משתלב היטב בצבע השיניים הטבעי.
הכתרים משפרים באופן ניכר את מראה השן ומקנים לפה מראה אסתטי וטבעי.
המלצת רופאי השיניים כיום היא לעשות שימוש בכתרים על בסיס זירקוניה בלבד נוכח יעילותם, חוזקם והאסתטיקה שלהם.

איך לבחור מרפאה מתאימה לכתרים?

על מנת ליהנות מתוצאות איכותיות הנשמרות לאורך זמן, חשוב לפנות למרפאת שיניים המתמחה בתחום ובסוג הטיפול הספציפי הזה. צוות מרפאת ד"ר טל שיפר כולל אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר ובעלי מומחיות במגוון טיפולים בהם טיפולי התקנת כתרי חרסינה על בסיס זירקוניה. אתם מוזמנים ליצור קשר עמנו ואנו נספק לכם ייעוץ, אבחון והתאמת תכנית טיפולים מותאמת אישית כך שתוכלו לצאת מהטיפול ומהמרפאה בחיוך רחב ובריא.

איך אפשר לדעת איך זה יצא?

לאחר שלב לקיחת המידות, אנחנו יוצקים את המידות בגבס לרמת דיוק מושלמת ומעבירים את מודל הגבס לתוך הסורק. הסורק מעביר את מודל השיניים לתוך המחשב ושם כל העיצוב נעשה בתוכנות עריכה שונות של תכנון עיצוב, צבע, צורה וכו'.
לאחר מכן המודל יוצא להדפסת תלת מימד, ועל התוצאה אנו עובדים עוד שעות ארוכות במעבדה כדי להוסיף את הטאץ האנושי, מה שנקרא – costume made, להמחשת המראה הטבעי. מורידים שכבות מאזורים מסוימים ומוסיפים לאזורים אחרים.
העיצוב במחשב איננו מספק לנו את הרמה הגבוהה שאותה אנו רגילים לתת ללקוחות, וכל כתר חייב לעבור שינויים ופינישים על מנת להגיע לתוצאה של השאיפות של ד"ר שיפר.

מה המחיר של כתרים לשיניים?

מחיר של כתר לשיניים נע בין 1500 ₪ ל-3000 ₪ לשן – תלוי כמובן בסוג הכתר והחומרים.
יש מגוון רחב של כתרים כגון: כתר זירקוניה, כתר מתכת אצילית, כתר אימקס וכו'.

נקודה חשובה בנוגע למחירים של מרפאת ד"ר שיפר – בהתאם לתכנית הטיפולים המומלצת, כנראה שתקבלו מחיר סביר יותר מכל שאר המרפאות בסטנדרט הזה. ואנחנו גאים ביכולת להעניק שיניים חדשות וחיוך חדש במחירים הוגנים.
אחרי שנים רבות של ניסיון, הצלחנו לייעל את תהליכי העבודה שלנו, תוך כדי הקפדה בלתי מתפשרת על המקצועיות, דבר שמתבטא בין היתר במחיר.

במה אנחנו מיוחדים בכל הקשור לכתרים?

את הכתרים מייצרים במעבדה. רוב מעבדות השיניים עובדות עם מספר מרפאות. לנו במרפאה מעבדה צמודה שעובדת רק עם המרפאה שלנו. כל מטופל יושב מול טכנאי השיניים להתאמה אישית וכדי שהטכנאי יוכל להכיר את המקרה לעומק.
ההנחיות לביצוע הכתרים לא עוברות דרך דף פירוט הכנה או לחילופין, דרך שיחת טלפון. הכל קורה יחד – גם עם הרופא וגם עם הטכנאי – בזמן אמת וכך אפשר להגיע לעיצוב אומנותי המתאים באופן אישי לכל מטופל ולרמת גימור מושלמת.

לחיוך חדש ונוצץ, מלאו את הפרטים הבאים:

oie_QyDQ5GwqZD7j

יכול להיות שפספסתם את זה.

אנחנו מתגאים בזה שהסטנדרט שלנו הכי גבוה שיש, ושאנחנו מצליחים לשמור על מחירים הוגנים בשביל המטופלים שלנו.

לא משנה למה הגעתם לפה - ציפויים, השתלות, כתרים או כל טיפול שיניים אחר - אצלנו כנראה תקבלו יותר ובפחות כסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות: